Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Baklänges in i tunneln utan slut. Där ljuset sakta, försvinner.

Av Mariah - 30 juli 2013 20:50

Kan inte tänka på något annat än honom. Jag kan inte slita mig ifrån telefonen ifall det kommer ett sms.
Jag känner mig så ensam å ledsen.
Gör allt jag kan för å skingra tankarna. Men dom är oundvikliga.

Jag mår skit över allt å inget. Väntar å väntar å väntar. Det gör så ont. Jag saknar honom så himla mkt.


Jag orkar inte, känns som jag går i en tunnel utan slut och för varje steg jag tar blir det bara mörkare å kallare. Känns som jag går baklänges och ser hur dagens ljus bara blir svagare å svagare.
Det vore så enkelt för honom att hämta mig. Så himla enkelt för honom att få mig må bra.

Jag behöver ljus och värme. Jag vill han ska hjälpa mig. Han behöver skriva ett sms där han säger vad jag betyder för honom.
Iaf några ord som värmer. Som kanske kan gör att jag kan komma några steg närmare ljuset igen.

Han kan göra så mkt för mig genom så lite. Gör det bara! Gör mig glad, lycklig och se hur leendet sprider sig i ansiktet.

Det krävs så lite att förgylla min vardag, mitt liv, hela mig.
Jag mår så bra när han skriver goa saker.

Älska mig, krama mig, kyss mig, håll om mig, trösta mig, gör mig sällskap. Ge mig den värme jag vet du kan ge!
Ge mig det lilla jag behöver så jag kan få må bra. Vara glad och ha roligt som andra.

Jag saknar dig! Visa mig och världen att jag är ditt allt som du själv sagt. Du sa du älskar mig över allt annat.
Det är dax nu. Du måste visa mig det!
Du vet att jag förtjänar det!
Bit i det sura äpplet och svälj din stolthet och ge efter!
Även om det är tufft för dig, så gör det bara.
Så som du gör när det är kallt i vattnet. Du hoppar i och tar allt på en gång ist för å ta det jobbiga genom att gå steg för steg och känna hur kallt vattnet verkligen är.
Gör samma nu. Skriv ner hur mkt du älskar mig och vad du älskar.
Ge mig det som jag ger dig...

Kärlek...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariah - 17 juni 2014 16:50

Jag har inga ord, har inga ord som säger sanningen, jag vill skriva hur jag vill känna, inte hur jag känner...Jag vet vad jag vill, önskar och behöver. Jag vet denna gången att jag behöver inte kasta mig in i något.Det finns tid, jag behöver stöd och...

Av Mariah - 17 juni 2014 00:13

Frustration och panik över allt! Jag vill så mkt, men orkar så lite.Jag kämpar med att städa i ordning lägenheten, men det tar sån tid! Kartongerna i hallen är inte ens uppburna!Städningen känns så viktig, är viktigt för mig att det inte är stökigt. ...

Av Mariah - 14 juni 2014 21:49

Jag lyssnar mkt på Lasse Lindh nu och det väcker en hel del känslor och tankar.Jag går och tänker på hur världen verkigen fungerar!?För alla människor fungerar i stort sett olika fast ändå samma. Det finns vissa regler i hur människor beter sig och h...

Av Mariah - 9 juni 2014 14:56

Hej.Det svåraste med mig är att jag framstår som en nästan "normal" tjej, lite snurrig och fundersam.Men ju mer man lär känna mig ju mer märker man att jag inte fungerar "normalt" jag har otroligt svårt för plötsliga ändringar och när jag känner någo...

Av Mariah - 3 maj 2014 07:57

Förlåt för det jag gjort! Förlåt att jag såra dig så! Jag vill dig så väl, men det blir så fel. Jag avskyr hur allt har blivit och önskar allt kunde gå tillbaka till det som det var. Men inget blir någonsin det samma! Det är alltid lättare att säga...

Ovido - Quiz & Flashcards