Direktlänk till inlägg 3 augusti 2013

Livet står still

Av Mariah - 3 augusti 2013 23:45

Jag va ute och gick med chagalle förut. Va jobbigt å ge sig iväg och jobbigt att ta med honom ut att gå. Tänkte först bara ta en runda på 20-30 minuter men så fick jag syn på en stig upp i skogen så blev en runda på över en timma. Fick en sån energi när vi väl va ute. Det va skönt å inte tänka på annat än vart jag satte fötterna.

Jag e ledsen och ensam. Är egentligen inte ensam, men känner mig ensam. Ser på serien True Blood och det får mig inte till å saknar honom mindre, men får stundvis annat att tänka på.

Folk tycker säkert att jag är jätte fånig för drygt en vecka är väl ingenting, men för mig är det jätte lång tid. Jag kämpar dagarna igenom för att orka.

Jag förstår inte varför det är en sån här period! Jag ska ju bli bättre, inte sämre! Jag e trött på att må dåligt och känna mig nere.

Varför är det så svårt att orka? Så himla svårt att bara vilja.
Slutar nästan alltid med att jag önskar, vill eller hoppas. Känns som livet står still.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariah - 17 juni 2014 16:50

Jag har inga ord, har inga ord som säger sanningen, jag vill skriva hur jag vill känna, inte hur jag känner...Jag vet vad jag vill, önskar och behöver. Jag vet denna gången att jag behöver inte kasta mig in i något.Det finns tid, jag behöver stöd och...

Av Mariah - 17 juni 2014 00:13

Frustration och panik över allt! Jag vill så mkt, men orkar så lite.Jag kämpar med att städa i ordning lägenheten, men det tar sån tid! Kartongerna i hallen är inte ens uppburna!Städningen känns så viktig, är viktigt för mig att det inte är stökigt. ...

Av Mariah - 14 juni 2014 21:49

Jag lyssnar mkt på Lasse Lindh nu och det väcker en hel del känslor och tankar.Jag går och tänker på hur världen verkigen fungerar!?För alla människor fungerar i stort sett olika fast ändå samma. Det finns vissa regler i hur människor beter sig och h...

Av Mariah - 9 juni 2014 14:56

Hej.Det svåraste med mig är att jag framstår som en nästan "normal" tjej, lite snurrig och fundersam.Men ju mer man lär känna mig ju mer märker man att jag inte fungerar "normalt" jag har otroligt svårt för plötsliga ändringar och när jag känner någo...

Av Mariah - 3 maj 2014 07:57

Förlåt för det jag gjort! Förlåt att jag såra dig så! Jag vill dig så väl, men det blir så fel. Jag avskyr hur allt har blivit och önskar allt kunde gå tillbaka till det som det var. Men inget blir någonsin det samma! Det är alltid lättare att säga...

Presentation


Mig, mitt liv och min värld!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards