Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Mariah - 6 maj 2013 10:09

Idag va det jag som blev väckt av att det va frukost :O
Älsklingens bror kom hit för han skulle få skjuss till sin skola så det blev att älsklingen gick upp redan vid åtta själv! :O Så jag somna om och blev väckt av att frukosten va klar. Har aldrig hänt innan.

Har redan gått igenom torktumlaren som bestämt sig för att bråk igen... Plockat undan frukost och dammsugit lite. Är svin trött nu xD
Älsklingen ska få ringa vct och prata med dom om hans snarkningar.

Va hemma sent igår. Va hemma kvart i tolv i natt för jag red så sent som tio. Gick inget vidare i ridningen, måste hitta en lösning för att få honom att lyssna. Ska prova ett annnat bett å se om det hjälper.

Jag blir så trött på mig själv för när han inte lyssnar så blir jag irriterad och då lyssnar han ännu mindre. Behöver jobba på tålamodet, är bara så himla svårt! Har iaf blivit mkt bättre!

Försökte förklara för en vän igår hur jag fungerar, men när jag ska hitta orden när jag pratar så finns dom bara inte där. Är så himla mkt lättare å skriva!
Jag vet inte hur jag ska förklara för henne hur jag reagerar och varför.

Känner att det gör ont inombords för jag vill inte att det ska vara bara enligt min åsikt, men samtidigt så blir jag ju ledsen.
Va så mkt lättare som barn, för fick man inte uppmärksamhet när man prata så kunde man skrika eller dra personen i armen eller vad man kunde hitta på.

Många gånger känns det så jobbigt att prata för jag tappar tankarna så lätt och när jag verkligen vill säga något så behöver jag säga det med en gång annars är dom borta. Spelar ingen roll om det är viktigt eller inte är samma sak ändå.

Är så svårt när man är flera att kunna vara med i konversationerna. För att vänta på min tur är omöjligt. Så jag drar mig hellre undan.
Därför är det bra när man bara är två för då kan man ursäkta sig och säga det man tänkt säga.


Blev frågad om jag ville vara i stallet halv tolv som sällskap. Är bara så trött, men vet att jag blir inte piggare längre fram på dagen heller :/
Det är bara å bita ihop...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mig, mitt liv och min värld!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards