Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Mariah - 7 maj 2013 23:26

Har haft fullt upp hela dan idag så har faktiskt inte kunnat skriva något. Men tänkte jag skulle skriva några rader iaf innan jag somnar.

Har hunnit med mkt idag. Varit i stallet två gånger, hoppat Ch lite grann, fotograferat lite hästar, fotat när en kompis red.
Hemma har jag inte gjort så jätte mkt, men hann iaf med å plocka undan lite.

Ska försöka röja mer i morgon för ska regna å då är det tråkigt i stallet.
Är kul att jag börjat fotografera igen. Trodde först att det inte skulle bli några bra bilder iom att jag knappt tagit kort i vinter, men det blev det allt. Fick faktiskt en hel del bra bilder :)
Känner mig nöjd. Har mått bättre idag psykiskt än jag gjort på länge. Tror det underbara vädret gör mkt och att jag känner att mina vänner runt i kring mig vill umgås med mig :)

Hoppas att fler än bara min bästa vän ber mig vara fotograf :) hoppas även att kanske någon även vill betala en slant för att jag ska fotografera åt dom :)

Är så otroligt gött att ha varit ute så mkt idag!! Hoppas det blir en kanon fin sommar i år!!!

Av Mariah - 7 maj 2013 23:26

Har haft fullt upp hela dan idag så har faktiskt inte kunnat skriva något. Men tänkte jag skulle skriva några rader iaf innan jag somnar.

Har hunnit med mkt idag. Varit i stallet två gånger, hoppat Ch lite grann, fotograferat lite hästar, fotat när en kompis red.
Hemma har jag inte gjort så jätte mkt, men hann iaf med å plocka undan lite.

Ska försöka röja mer i morgon för ska regna å då är det tråkigt i stallet.
Är kul att jag börjat fotografera igen. Trodde först att det inte skulle bli några bra bilder iom att jag knappt tagit kort i vinter, men det blev det allt. Fick faktiskt en hel del bra bilder :)
Känner mig nöjd. Har mått bättre idag psykiskt än jag gjort på länge. Tror det underbara vädret gör mkt och att jag känner att mina vänner runt i kring mig vill umgås med mig :)

Hoppas att fler än bara min bästa vän ber mig vara fotograf :) hoppas även att kanske någon även vill betala en slant för att jag ska fotografera åt dom :)

Är så otroligt gött att ha varit ute så mkt idag!! Hoppas det blir en kanon fin sommar i år!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mig, mitt liv och min värld!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards