Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Mariah - 4 maj 2013 18:46

Tog inte lång tid innan frågan om ekonomi kom upp på tal efter frukost... Tog inte heller lång tid innan tårarna rann ner längs kinderna och klumpen i magen blev tyngre än den någonsin varit!
Jag är känslig, men betyder inte att man inte ska ta på allvar när jag gråter.

Vad som händer mellan mig och min älskling återstår att se. Är tufft, för han betyder så mkt för mig, men är upp till honom å komma fram till hur mkt jag betyder för honom.

Ska till stallet nu. Skulle gått för en timma sen. Men seg som vanligt. Energin finns inte riktigt hos mig och paniken ilar i hela kroppen.
Kan inte vara still med fötterna ens för oron i kroppen e för stark. Har vanligtvis svårt att vara still, men blir bättre när jag e stressad inombords.


Tänkte jag skulle försöka rida, men klockan springer lätt iväg. Får se vad jag hinner med. Ska gå å byta om nu iaf... Måste tvinga mig själv så jag inte fastnar.

Av Mariah - 4 maj 2013 18:46

Tog inte lång tid innan frågan om ekonomi kom upp på tal efter frukost... Tog inte heller lång tid innan tårarna rann ner längs kinderna och klumpen i magen blev tyngre än den någonsin varit!
Jag är känslig, men betyder inte att man inte ska ta på allvar när jag gråter.

Vad som händer mellan mig och min älskling återstår att se. Är tufft, för han betyder så mkt för mig, men är upp till honom å komma fram till hur mkt jag betyder för honom.

Ska till stallet nu. Skulle gått för en timma sen. Men seg som vanligt. Energin finns inte riktigt hos mig och paniken ilar i hela kroppen.
Kan inte vara still med fötterna ens för oron i kroppen e för stark. Har vanligtvis svårt att vara still, men blir bättre när jag e stressad inombords.


Tänkte jag skulle försöka rida, men klockan springer lätt iväg. Får se vad jag hinner med. Ska gå å byta om nu iaf... Måste tvinga mig själv så jag inte fastnar.

Av Mariah - 4 maj 2013 13:08

Är tävlingar på stallet. Så är fullt med folk fram tills sent ikväll. Är tråkigt. Finns ingenstans å rida då och känner inte för å rida ut.
Är jätte trött, inte lika trött som igår, men ändå. Känner inte för göra något alls. Bara tråkigt allt å tråkigt väder.

Känner mig rastlös å tokig av att jag inte kommer någonstans här hemma. Ändå sorterade jag älsklingens kläder igår och packa ner dom som va för små i kartonger. Har packat ner de flesta vinterkläder.
Men är så mkt kvar å göras. Har grejat med torktumlaren och gjort rent den. Men måste torka ut trumman med ättika innan jag torkar kläderna för att försöka få bort all den dåliga lukten som blir.

Behöver gå igenom älsklingens skolpapper. Så vi får plats med grejer i förrådet. Massa grejer som egentligen kan flyttas upp till vindsförrådet.
Får sån panik för jag vill så mkt, men orkar så lite. Har massor att göra! Tiden bara springer iväg.

Jag vet inte hur det är tänkt man ska lösa problemet med att vara jätte trött å sömnig samtidigt som man är rastlös och får panik över att man inte får gjort allt man tänkt?!


Känns som att jag inte sovit mer än någon timma i natt å ändå somna jag vid 11-12 och sov till 9.00 Väldigt väldigt få gånger jag sovit längre än 45 min efter jag tagit medicinen och i morse sov jag 1 1/2!!
Jag hoppas iaf att det beror på älsklingens snarkande! För då är det iaf något som kan fixas. Är så trött på att bara trött!! Vill bara spy åt det, men finns inte mkt att göra åt det annat än å se om det hjälper med att fixa älsklingens snarkande då.


Får se vad som ska göras idag. Blir säkert tjaffs och bråk om pengar! Behöver prata med honom om det! Men får sån panik för jag har inga pengar!!! Jag vet inte hur jag ska lösa det?!!

Han förstår verkligen inte hur det är. Det är inte det lättaste att känna sig pressad över pengar och börja jobba när jag inte klarar det! Hur ska jag klara att jobba när jag inte ens klarar av att gå på Scandinavium med kompisar utan att jag får panik och ångest?!!

Klockan är redan ett!! Känns som om klockan bara va tio på morgonen. Vill inte vila, men känns som att jag behöver det för å orka :/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mig, mitt liv och min värld!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards