Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

En ny dag, nya "problem"

Av Mariah - 4 maj 2013 13:08

Är tävlingar på stallet. Så är fullt med folk fram tills sent ikväll. Är tråkigt. Finns ingenstans å rida då och känner inte för å rida ut.
Är jätte trött, inte lika trött som igår, men ändå. Känner inte för göra något alls. Bara tråkigt allt å tråkigt väder.

Känner mig rastlös å tokig av att jag inte kommer någonstans här hemma. Ändå sorterade jag älsklingens kläder igår och packa ner dom som va för små i kartonger. Har packat ner de flesta vinterkläder.
Men är så mkt kvar å göras. Har grejat med torktumlaren och gjort rent den. Men måste torka ut trumman med ättika innan jag torkar kläderna för att försöka få bort all den dåliga lukten som blir.

Behöver gå igenom älsklingens skolpapper. Så vi får plats med grejer i förrådet. Massa grejer som egentligen kan flyttas upp till vindsförrådet.
Får sån panik för jag vill så mkt, men orkar så lite. Har massor att göra! Tiden bara springer iväg.

Jag vet inte hur det är tänkt man ska lösa problemet med att vara jätte trött å sömnig samtidigt som man är rastlös och får panik över att man inte får gjort allt man tänkt?!


Känns som att jag inte sovit mer än någon timma i natt å ändå somna jag vid 11-12 och sov till 9.00 Väldigt väldigt få gånger jag sovit längre än 45 min efter jag tagit medicinen och i morse sov jag 1 1/2!!
Jag hoppas iaf att det beror på älsklingens snarkande! För då är det iaf något som kan fixas. Är så trött på att bara trött!! Vill bara spy åt det, men finns inte mkt att göra åt det annat än å se om det hjälper med att fixa älsklingens snarkande då.


Får se vad som ska göras idag. Blir säkert tjaffs och bråk om pengar! Behöver prata med honom om det! Men får sån panik för jag har inga pengar!!! Jag vet inte hur jag ska lösa det?!!

Han förstår verkligen inte hur det är. Det är inte det lättaste att känna sig pressad över pengar och börja jobba när jag inte klarar det! Hur ska jag klara att jobba när jag inte ens klarar av att gå på Scandinavium med kompisar utan att jag får panik och ångest?!!

Klockan är redan ett!! Känns som om klockan bara va tio på morgonen. Vill inte vila, men känns som att jag behöver det för å orka :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariah - 17 juni 2014 16:50

Jag har inga ord, har inga ord som säger sanningen, jag vill skriva hur jag vill känna, inte hur jag känner...Jag vet vad jag vill, önskar och behöver. Jag vet denna gången att jag behöver inte kasta mig in i något.Det finns tid, jag behöver stöd och...

Av Mariah - 17 juni 2014 00:13

Frustration och panik över allt! Jag vill så mkt, men orkar så lite.Jag kämpar med att städa i ordning lägenheten, men det tar sån tid! Kartongerna i hallen är inte ens uppburna!Städningen känns så viktig, är viktigt för mig att det inte är stökigt. ...

Av Mariah - 14 juni 2014 21:49

Jag lyssnar mkt på Lasse Lindh nu och det väcker en hel del känslor och tankar.Jag går och tänker på hur världen verkigen fungerar!?För alla människor fungerar i stort sett olika fast ändå samma. Det finns vissa regler i hur människor beter sig och h...

Av Mariah - 9 juni 2014 14:56

Hej.Det svåraste med mig är att jag framstår som en nästan "normal" tjej, lite snurrig och fundersam.Men ju mer man lär känna mig ju mer märker man att jag inte fungerar "normalt" jag har otroligt svårt för plötsliga ändringar och när jag känner någo...

Av Mariah - 3 maj 2014 07:57

Förlåt för det jag gjort! Förlåt att jag såra dig så! Jag vill dig så väl, men det blir så fel. Jag avskyr hur allt har blivit och önskar allt kunde gå tillbaka till det som det var. Men inget blir någonsin det samma! Det är alltid lättare att säga...

Presentation


Mig, mitt liv och min värld!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards