Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

I-Lands problem

Av Mariah - 19 maj 2013 09:48

Gårdagen va en slö dag. Gjorde nästan inget alls! Jag gick iaf med en kompis som tömkörde sina hästar och tog lite kort samtidigt.

Men i övrigt så gjorde jag inget alls typ :/ jag orkade inte ens städa något hemma!

Känner mig inte så ensam ändå. Iaf inte på det sätt jag gjort innan. Men är så trött!!! Hoppas att det är medicin höjningen, brukar bli trött då.
Orka inte laga någon mat alls och handla som jag skulle behöva göra gjorde jag inte heller :(

Idag ska det börja regna å regna en hel vecka! Skapar panik för jag vet att jag tycker det är extra tråkigt med allt då!

Ska försöka göra lite mer idag! Hoppas bara det blir en bra dag! En dag då jag känner jag fått gjort en del!


Känner mig pressad över allt med pengar, måste betala räkningar. Är jobbigt även om jag kan betala via telefonen.
Jobbigt att göra saker! Tom jobbigt å gå ur sängen för å gå på toa! Ligger kissenödig i flera timmar, men kämpar för å slippa gå på toa.

Varför är det så svårt?!! Varför kan jag bara inte gå upp? Varför kan jag inte bara cykla till stallet medan det är fint väder?!
Varför kan jag inte bara laga lite gröt som bara tar några minuter för å få i mig något så jag slipper bli så trött!

Varför varför varför?!!
Varför kan man inte få svar på alla varför?! Är ingen som kan svara på det?! Inte ens jag?! Finns ju ingen som känner mig själv bättre än jag?

Svårt å leva å ändå skäms jag! För är sååå många människor som har det så fruktansvärt jobbigt, som blir misshandlade, våldtagna, lever utan mat å vatten!
Massa människor lever ett fruktansvärt liv!! Hur kan jag då ha rätt å klaga över något som e så simpelt?!

Hur kan det vara så att man kan känna sig så nere när man egentligen ska vara evigt tacksam?!
Det är svårt, svårt att förstå! Svårt att förstå hur livet blir så svårt över de allra enklaste grejer! Svårt å förstå hur något så roligt blir så svårt?!

Har försökt titta på lite tv-serier... Går inget vidare! Klarar inte av att komma in i en ny serie, men vill samtidigt inte se om dom jag redan sett...
I-Lands problem... Är nog mig upp i dan...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariah - 17 juni 2014 16:50

Jag har inga ord, har inga ord som säger sanningen, jag vill skriva hur jag vill känna, inte hur jag känner...Jag vet vad jag vill, önskar och behöver. Jag vet denna gången att jag behöver inte kasta mig in i något.Det finns tid, jag behöver stöd och...

Av Mariah - 17 juni 2014 00:13

Frustration och panik över allt! Jag vill så mkt, men orkar så lite.Jag kämpar med att städa i ordning lägenheten, men det tar sån tid! Kartongerna i hallen är inte ens uppburna!Städningen känns så viktig, är viktigt för mig att det inte är stökigt. ...

Av Mariah - 14 juni 2014 21:49

Jag lyssnar mkt på Lasse Lindh nu och det väcker en hel del känslor och tankar.Jag går och tänker på hur världen verkigen fungerar!?För alla människor fungerar i stort sett olika fast ändå samma. Det finns vissa regler i hur människor beter sig och h...

Av Mariah - 9 juni 2014 14:56

Hej.Det svåraste med mig är att jag framstår som en nästan "normal" tjej, lite snurrig och fundersam.Men ju mer man lär känna mig ju mer märker man att jag inte fungerar "normalt" jag har otroligt svårt för plötsliga ändringar och när jag känner någo...

Av Mariah - 3 maj 2014 07:57

Förlåt för det jag gjort! Förlåt att jag såra dig så! Jag vill dig så väl, men det blir så fel. Jag avskyr hur allt har blivit och önskar allt kunde gå tillbaka till det som det var. Men inget blir någonsin det samma! Det är alltid lättare att säga...

Presentation


Mig, mitt liv och min värld!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards